Wojciech Grzegorczyk

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Finansowanie strategii marketingowych
Finansowanie strategii marketingowych
Wojciech Grzegorczyk

Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przed...

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów

Książka zawiera studia przypadków dotyczące problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone częścią teoretyczną odnoszącą się do kwestii omawianych w case s...

Marketing bankowy
Marketing bankowy
Wojciech Grzegorczyk

Książka Marketing bankowy przedstawia ugruntowane zasady i elementy marketingu w odniesieniu do banków. Na rynku usług bankowych widoczna jest narastająca konkurencja między bankami, które dążą do obr...

Marketing na rynku międzynarodowym
2 wydania
Marketing na rynku międzynarodowym
Wojciech Grzegorczyk

Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W...

Produkty bankowe : rozwój i sprzedaż
Produkty bankowe : rozwój i sprzedaż
Wojciech Grzegorczyk

Prezentowana praca składa się z czterech rozdziałów - w pierwszym zostały omówione podstawowe zagadnienia odnoszące się do pojęcia rodzajów produktów bankowych, w drugim elementy polityki produktu, w ...

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili probl...

Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Wojciech Grzegorczyk

W pracy przedstawiono pojęcie marketingu na rynkach zagranicznych, treść badań marketingowych tych rynków, ich rodzaje, etapy i metody. Następnie zaprezentowano spoób oceny i wyboru rynków zagraniczny...

Strategie wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Strategie wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Wojciech Grzegorczyk

Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego świadomie nie zaprezentowano w niej zagadnień związanych z podstawami tego przedmiotu an...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl