Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przed...
Książka zawiera studia przypadków dotyczące problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone częścią teoretyczną odnoszącą się do kwestii omawianych w case s...
Książka Marketing bankowy przedstawia ugruntowane zasady i elementy marketingu w odniesieniu do banków. Na rynku usług bankowych widoczna jest narastająca konkurencja między bankami, które dążą do obr...
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W...
Prezentowana praca składa się z czterech rozdziałów - w pierwszym zostały omówione podstawowe zagadnienia odnoszące się do pojęcia rodzajów produktów bankowych, w drugim elementy polityki produktu, w ...
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili probl...
W pracy przedstawiono pojęcie marketingu na rynkach zagranicznych, treść badań marketingowych tych rynków, ich rodzaje, etapy i metody. Następnie zaprezentowano spoób oceny i wyboru rynków zagraniczny...
Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego świadomie nie zaprezentowano w niej zagadnień związanych z podstawami tego przedmiotu an...