Strategie wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne

Wojciech Grzegorczyk
Strategie wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego świadomie nie zaprezentowano w niej zagadnień związanych z podstawami tego przedmiotu ani z dokładnym opisem strategii marketingowych firm na rynku międzynarodowym, a w wielu miejscach odsyła się czytelnika do przypisów. Praca może więc być wykorzystana podczas zajęć ze studentami akademii ekonomicznych, uniwersyteckich wydziałów zarządzania i ekonomii podczas omawiania problemów zarządzania międzynarodowego i marketingu międzynarodowego.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-921702-2-8, 9788392170228
Wydawnictwo: Stardruk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Strategie wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategie wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl