? Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? ? Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? ? Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej sp...
Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak: • przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz); • prowadzić kamp...
Książka ta jest próbą wykazania, że stanowisko zajmowane przez Polskę w rozmowach UE uzależnione było w toku całego procesu negocjacyjnego (1998-2003) od wewnętrznych nacisków, a szczególnie od presji...
Spoglądający z okładki nad wyraz młody autor, nie sprawia wrażenia trenera kandydatów, którzy winni reprezentować nas w kraju, oraz na arenie międzynarodowej. A jednak to właśnie on jest autorem tej, ...
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy eksper...
Nie ma Cię w sieci? Wielu powie: "Nie istniejesz!" Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie ma...