W książce zaprezentowano poglądy praktyków i teoretyków zarządzania jak nie ulec w walce konkurencyjnej w warunkach globalizacji, a także w sytuacji obecnego globalnego kryzysu ekonomicznego. Jak nie ...
Filozo?a zarządzania strategicznego narzuciła przekonanie o potrzebie poszukiwania źródeł sukcesu przede wszystkim w otoczeniu organizacji gospodarczej. Dopiero badania nad zarządzaniem wiedzą, kapita...
W publikacji czytelnik może odnaleźć odpowiedź na pytania dotyczące istoty, metod, barier i warunków sprawnej komunikacji w obrębie organizacji, jak również w zakresie komunikacji organizacji z otocze...
Książka stanowi cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym, dla wszystkich osób interesujących się zastosowaniem nowoczesnych instrumentów w procesie generowania i rozwoju wiedzy w organizacji oraz za...
Książka jest wynikiem badań prowadzonych przez Zespół Katedry Zachowań Organizacyjnych w ramach tematu ?Zachowania organizacyjne we współczesnym zarządzaniu? oraz studiów i wdrożeń uczestników (teoret...
Przedstawiona książka wpisuje się do rejestru opracowań przygotowujących organizację gospodarcze do sprostania wymaganiom m.in. takim, jak: potrzeba permanentnej adaptacji, potrzeba stawiania czoła na...
Sukces firmy w znacznej mierze pozostaje uzależniony od tego jak funkcjonują zatrudnione w jej ramach osoby. To ludzie tworzą organizację. Zatrudnia się całego człowieka - a nie posiadane przez niego ...