Maria Sławińska

Autorka
Zostań fanem autorki:

Książki

Gospodarka - rynek - przedsiębiorstwo Uwarunkowania rozwoju i zasady funkcjonowania
Gospodarka - rynek - przedsiębiorstwo Uwarunkowania rozwoju i zasady funkcjonowania
Maria Sławińska

Niniejsza publikacja stanowi kolejne opracowanie w ramach serii Studia Doktorantów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu- Autorami zawartych w niej artykułów są doktoranci studiów stacjonarnych i niestacjo...

Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku
Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku
Maria Sławińska

Wysoka dynamika przemian zachodzących w sektorze handlu, jego internacjonalizacja, a także proces globalizacji rynku stanowiły główne przesłanki wyboru i realizacji projektu badawczego Strategie konku...

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Maria Sławińska, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie ...

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Maria Sławińska

Podręcznik zawiera wyczerpujace omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Autorki prezentują w książ...

Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym
Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym
Maria Sławińska

Handel w Polsce jest najbardziej rozwijającym się w ostatnich latach sektorem gospodarki narodowej. W związku z jego przeobrażeniami strukturalnymi wzrasta zapotrzebowanie na wiedzę z dziedziny zarząd...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl