Książki

Marketing bezpośredni czyli Jak zaprzyjaznić się z klientem
Marketing bezpośredni czyli Jak zaprzyjaznić się z klientem
Jacek Otto

Analiza zmian na współczesnym rynku nasuwa myśl, że umiejętność koncentracji na konsumentach traktowanych indywidualnie oraz nieustanne pielęgnowanie kontaktów z nimi będzie czynnikiem krytycznym, prz...

Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie
Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie
Jacek Otto

*Opis podstawowych narzędzi *Wyjaśnienie istoty tzw. Programów lojalnościowych *Przykłady najlepszych działań stosowanych w praktyce Książka zawiera modelowe ujęcie marketingu relacji, prezentujące no...

Metody zarządzania marketingowego
Metody zarządzania marketingowego
Jacek Otto, Łukasz Sułkowski

Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl