Marketing bezpośredni czyli Jak zaprzyjaznić się z klientem

Jacek Otto
Marketing bezpośredni czyli Jak zaprzyjaznić się z klientem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Analiza zmian na współczesnym rynku nasuwa myśl, że umiejętność koncentracji na konsumentach traktowanych indywidualnie oraz nieustanne pielęgnowanie kontaktów z nimi będzie czynnikiem krytycznym, przesądzającym o sukcesie firmy. W wielu przypadkach decydującym o tym, kto utrzyma się na rynku i zwycięży w walce konkurencyjnej. Filozofia troski o klienta już zdobytego powinna wypierać filozofię zdobywania ciągle nowych nabywców (wszystkie badania wykazują, że takie podejście jest tańsze niż ciągłe pozyskiwanie nowych nabywców). Coraz większego znaczenia nabiera więc marketing bezpośredni. On to bowiem stawia na bezpośredni związek z klientem, na prowadzenie z nim dialogu, na traktowanie klienta indywidualnie, jako najważniejszej dla firmy osoby i jako potencjalnego jej Niniejsza książka przybliża koncepcję marketingu bezpośredniego, wyjaśnia jego filozofię i reguły działania. Autor chciałby zaznaczyć jednak, że książka ta nie ma charakteru gotowego przepisu, a tym samym nie rozwiązuje problemów marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa. Może natomiast zainspirować polskich menedżerów, sugerując im odmienne od tradycyjnych kierunki myślenia i działania.
Data wydania: 1994
ISBN: 978-83-901169-6-9, 9788390116969
Wydawnictwo: Business Press

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing bezpośredni czyli Jak zaprzyjaznić się z klientem aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing bezpośredni czyli Jak zaprzyjaznić się z klientem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl