Harry Beckwith

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Harry Beckwith
Seria: Onepress Exclusive

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfele Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy p...

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Harry Beckwith
Seria: Onepress Exclusive

Naucz się spełniać oczekiwania klienta Zaplanuj odpowiednią politykę cenową Wypromuj silną markę Stwórz rozpoznawalny wizerunek Utrzymuj relacje z klientami Marketing w firmach działając...

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Harry Beckwith

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie Sztuka przeprowadzania ankiet Kreowanie nazwy i marki Podtrzymywanie relacji z klientem Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale...

Ty spółka akcyjna sztuka autopromocji
2 wydania
Ty spółka akcyjna sztuka autopromocji
Christine Clifford Beckwith, Harry Beckwith

Autor klasycznych bestsellerów New York Timesa i Business Week: Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukc...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl