Autor klasycznych bestsellerów New York Timesa i Business Week: Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka do spraw sprzedaży, Christine Clifford Beckwith, pokażą ci, jak zapakować i zareklamować najważniejszy na świecie produkt: Ciebie. Bez względu na to, czy chcesz zrobić dobre wrażenie na kliencie potencjalnym czy już pozyskanym, czy może na pracodawcy, zawarte w książce Ty, spółka akcyjna inspirujące historie, fascynujące przykłady i zaskakujące rady pomogą ci ulepszyć swoje życie w niewyobrażalnym stopniu. Zapoznasz się z nimi m.in. w takich jej częściach jak: * Szesnaście świec i sprytne kelnerki: dlaczego życie bardziej przypomina szkołę niż uniwersytet - i co z tym fantem zrobić. * Od Robina Williamsa do doktora Jekylla: dlaczego zaskakiwanie ludzi nie jest wcale takim świetnym pomysłem. * Kanapka za osiemnaście milionów: jak parę dolarów i kilka sekund potrafią zapewnić sukces. Nieważne, czy właśnie dostałeś awans, czy dopiero zaczynasz karierę zawodową - te i setki innych pomysłów z tej książki pomogą ci szybciej osiągnąć sukces.