Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Harry Beckwith
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie Sztuka przeprowadzania ankiet Kreowanie nazwy i marki Podtrzymywanie relacji z klientem Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego -- to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru. "Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania -- to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia. Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług Właściwe przeprowadzanie ankiet Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych Poznanie sposobu myślenia klientów Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej Wybór właściwej nazwy i marki Utrzymywanie grupy lojalnych klientów Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-246-0019-9, 9788324600199
Wydawnictwo: Onepress

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl