Książki

Marketing
Marketing
Halina Szulce

Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca (2302 ? T-5/MEN i 2305 ? T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze ...

Marketing w działalności gospodarczej. Kwalifikacja A.22.1. Podręcznik do nauki zawodu. Technik handlowiec
Marketing w działalności gospodarczej. Kwalifikacja A.22.1. Podręcznik do nauki zawodu. Technik handlowiec
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Ksi...

Zarządzanie marką
3 wydania
Zarządzanie marką
Karolina Janiszewska, Halina Szulce, Grzegorz Urbanek

Marka jest strategicznym zasobem przedsiębiorstwa, a więc zarządzanie marką w sposób bezpośredni przekłada się na wyniki finansowe i tym samym na wartość przedsiębiorstwa. W książce Autor omawia miejs...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl