Dr Aga Szóstek jest strategiczną projektantką doświadczeń. Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING, Orange i wieloma innymi, wnosząc do zespołów projektowych i zarządów strategiczne podejście oparte na projektowaniu doświadczeń. Jej podejście zainspirowało wiele organizacji do ponownego skoncentrowania się i postawienia na doświadczenia jako ich wyróżnik rynkowy.
Poza doradztwem, Aga pisze o strategii, przywództwie, innowacyjności i leadershipie; projektuje narzędzia mające na celu wspieranie dostarczania unikalnych doświadczeń zwane Seed Cards; oraz współtworzy podcast o refleksyjnym przywództwie: Catching The Next Wave.
Ukończyła studia doktoranckie na Politechnice w Eindhoven w Holandii i uczy projektowania doświadczalnego na całym świecie. Jest również współtwórcą (we współpracy z alternatywną szkołą projektowania z Danii: Kaospilot) unikalnego wirtualnego doświadczenia edukacyjnego: Become dla kreatywnych agentów zmiany, którzy chcą rozwijać się i przewodzić w gospodarce wschodzącej transformacji.