Grupa Helion: Editio Red przechodzi rebranding

Autor: Katarzyna Załęska ·1 minuta
2024-03-11 6 komentarzy 8 Polubień
Grupa Helion: Editio Red przechodzi rebranding

Po wielu latach zaangażowania w rozwijanie i promowanie literatury kobiecej Editio Red zdecydowało się na odświeżenie swojego wizerunku, aby lepiej odpowiadać na dynamiczne zmiany w świecie wydawniczym i sprostać oczekiwaniom czytelników. Editio Red od początku działalności wydaje literaturę dla kobiet, które szukają w niej pełnych gorących emocji historii.

 

Jak mówi wydawca:

 

„Zmieniamy się – na lepsze! – aby w ten sposób odzwierciedlić naszą ewolucję; to również ukłon w stronę rosnącej społeczności miłośniczek książek z gatunku romansu. Ten krok pozwoli nam lepiej komunikoxwać nasze wartości i zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości treści. Zmiana obejmuje nie tylko wygląd zewnętrzny marki, ale również jej podejście do interakcji z czytelnikami. Nowe logo jest rezultatem przeprowadzonych badań rynkowych i rozmów z czytelnikami. Rebranding wyznacza innowacyjny kierunek, w jakim chcemy iść. Stawiamy na jakość i różnorodność w świecie literatury. Planujemy wydawać szeroki repertuar powieści: od lekkich i uroczych po bardziej zmysłowe, intensywne, w mrocznym klimacie. Dlatego też hasłem przewodnim zmiany jest »light & darkness« – wierzymy, że te dwa słowa w pełni oddają naszą intencję”.

 

Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla unikalny charakter Editio Red, równocześnie utrzymuje ciągłość z dotychczasowym dziedzictwem marki. Efektem zmiany są nowe kolory, nowoczesny design logo i motyw przewodni w postaci róży; zaktualizowana została także strona internetowa, dostosowana do współczesnych standardów.

 

Wraz z nowym wizerunkiem firma planuje różne inicjatywy, w tym wprowadzenie nowych tytułów, autorskie projekty i innowacyjne formy dostarczania treści, aby spełniać zmieniające się oczekiwania miłośniczek literatury kobiecej.

 

Editio Red pragnie podziękować wszystkim czytelnikom, autorom, partnerom biznesowym i mediom za dotychczasowe wsparcie i zachęca do śledzenia nowego etapu w historii marki. Nowy rozdział zaczyna się już teraz!

 

Źródło: materiał przesłany przez wydawnictwo

× 8 Polub, jeżeli artykuł Ci się spodobał!

Komentarze

@jatymyoni
@jatymyoni · 8 miesięcy temu
Literatura kobieca to nie moja bajka. Ja lubię dobrą literaturę, bez żadnych dodatków.
× 5
@Klosterkeller
@Klosterkeller · 6 miesięcy temu
To dokładnie tak samo, jak i ja. Tworzenie i promowanie literatury specjalnie dla kobiet wyraźnie świadczy, że są one - te kobiety - jakieś niedorobione. Bo skoro potrzebują własnej odmiany literatury, to widocznie ta normalna, na dobrym poziomie, nie jest dla nich dostępna.
× 1
@jatymyoni
@jatymyoni · 6 miesięcy temu
👋👍
× 1
@Elwira
@Elwira · 8 miesięcy temu

"Editio Red od początku działalności wydaje literaturę dla kobiet, które szukają w niej pełnych gorących emocji historii"


Czyli porno?
× 4
@ISIA
@ISIA · 8 miesięcy temu
Albo to, albo coś o gotowaniu ;P
@aleksandra390
@aleksandra390 · 6 miesięcy temu
Nowe logo bardziej zachęca do sięgnięcia po lektury. Bardzo lubię książki, które wydają.
@renata.chico1
@renata.chico1 · 7 miesięcy temu
To takie typowe wydawnictwo kojarzące mi się z wattpadowymi erotykami małego kalibru :-)
@Zaczytana_buntowniczka
@Zaczytana_buntowniczka · 8 miesięcy temu
To był strzał w dziesiątkę ze zmianą loga. Uwielbiam książki od tego wydawnictwa
@electric_cat
@electric_cat · 8 miesięcy temu
Mhoczne trzepaki w natarciu :P
© 2007 - 2024 nakanapie.pl