Po co udostępniać? "Amerykańscy naukowcy" uważają, że głośne mówienie o swoich celach zwiększa szansę na ich
realizację. Mów zatem głośno, aby się spełniło, aby nie zabrakło Ci motywacji. Albo dlatego, że warto się
pochwalić znajomym ;)
Struna światła 1956 Hermes, pies i gwiazda 1957 Proza poetycka Studium przedmiotu 1961 Napis 1969 Pan Cogito 1974 Raport z oblężonego Miasta i inne wiersze 1983 Elegia na odejście 1990 Rovigo 1992 Epilog burzy 1998 Wiersze pominięte w późniejszych wydaniach
Córka Czarownic Arcydzieło o dojrzewaniu, pierwsza udana próba doścignięcia mistrzów gatunku, takich jak Tolkien czy Le Guin — tak pisze krytyka o tej niezwykle poczytnej baśni fantasy o oryginalnej fabule i skomplikowanej dramaturgii. Tytułowa córka Czarownic to potomkini królewskiego rodu, przygotowywana od dzieciństwa po wiek dojrzały przez pięć Czarownic do trudnej sztuki uwolnienia kraju z rą...
Ta miłość jest jak trzęsienie ziemi… Dla Julii Borne, młodej i ambitnej dziennikarki z Polski, staż w prestiżowej nowojorskiej redakcji jest spełnieniem marzeń. Chcąc jak najlepiej wykorzystać swoją szansę, dziewczyna ciężko pracuje, by w końcu osiągnąć upragniony sukces. Ale nie tylko w jej życiu zawodowym szykuje się wielka rewolucja… To właśnie tutaj, w siedzibie „New York Splendor”, Julia po...
Ebenezer Scrooge jest bezduszny, skąpy i samolubny. Całe dnie spędza w swoim kantorze – z nosem w opasłych księgach rachunkowych. Dobrych uczynków unika jak ognia, nigdy nie bywa miły i nienawidzi Bożego Narodzenia. Jednak pod wpływem niesamowitych wydarzeń, które następują w pewną wigilijną noc, jego życie całkowicie się zmienia...
Ponadczasowa opowieść o magii świąt Bożego Narodzenia, o ...
Książka jest owocem pasji całego życia i blisko dwuletniego trudu pisarskiego słynnego znawcy kultury antycznej - pisarza i tłumacza. Stała się wydarzeniem jeszcze zanim powstała. Nic dziwnego - współczesny Czytelnik polski, zainteresowany tematem, miał wciąż do dyspozycji dwie klasyczne pozycje: Mitologia. Wierzenia i podania Greków i Rzymian Jana Parandowskiego, której pierwsze wydanie ukazało s...
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybl...