Do Wędrowca i Wojownika, który jest w każdym z nasCzeka Cię przygoda. Wielkie i ważne zadanie. Oto zostajesz wezwany i przeniesiony do świata niepokojącej baśni, by uchronić go przed zagładą. Nie trwóż się i nie rezygnuj, choć droga będzie ciężka. Prawdopodobnie nie zwyciężysz za pierwszym razem. Sukces będziesz musiał okupić niejedną wyprawą, ale tym milszy będzie Twemu sercu, kiedy go wreszcie osiągniesz. Walcz z przeciwnościami i zbieraj wszelkie informacje oraz przedmioty, mogące Ci pomóc w tym dziele. Bądź czujny, ale też ryzykuj, bo czym jest gra, jak nie wielkim ryzykiem?Do gry nie będzie Ci trzeba wiele. Wystarczy wyobraźnia, kartka papieru, ołówek, gumka i dwie zwykłe kostki sześciościenne. Wyruszysz w drogę, poczynając od pierwszego paragrafu opowieści. Dalszy kierunek wyznaczać będą kolejne numery paragrafów, określane przez Twój wybór. I tylko tymi numerami paragrafów się kieruj, czytanie innych okradnie Cię z przyjemności, jaką daje niespodzianka i podważy sens tej gry. Tu nie ma miejsca na oszustwo, bo oszukałbyś sam siebie, nic na tym nie zyskując. Czas w drogę ruszyć.A dziś REWELACYJNY projekt, który połączy miłośników dobrej, strasznej lektury i fanatyków gier.
Gra książkowa.
Znacie takie cudo?
Kto jest pomysłodawcą i wykonawcą?
Masz Wybór - Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru
Na ich stronie znajdziecie mnóstwo gier, dostępnych w różnych formatach.
Całkowicie za darmo!
Tylko pobierać i grać, czytając.
Aż szkoda, że te wszystkie cuda są za darmochę, ale istnieje też opcja
dobrego serca i można coś od siebie, dobrowolnie, wpłacić na podane tam konto, które dotyczy akurat tej gry.
POLECAM BARDZO, uzbrojona w ebooka, kartkę, ołówek, gumkę, dwie kostki i WYOBRAŹNIĘ, ruszyłam na podbój krainy grozy!
Moja postać to wojownik, wracający z wojennej wyprawy, na którą wyruszyłam okrętem wraz z mym księciem Tankredem ze Złotych Wysp.W drodze powrotnej przegrywamy ostatnią morską bitwę i...
... nic nie pamiętam.
Budzę się na plaży, nie wiedząc dokładnie, gdzie jestem.
Postanawiam żyć dalej. Wstaję, zbieram jedyne przedmioty, jakie mi pozostały - miecz i sakwę - i wyruszam w głąb lasu, w głąb wyspy...
Fajnie, prawda?
Mam do wyboru 409 paragrafów, więc przygoda jest syta i mamy wielokrotny wybór, a tym samym możliwość poznania wszystkich mrocznych i ukrytych ścieżek tej fantastycznej przygody!
Jeśli kochacie klimaty H.P. Lovecrafta, Clive'a Barkera, fantasykę, bóstwa, kult, grozę, mrok, zagadkę i świetną zabawę - ta gra jest dla Was!
Aż wstyd nie spróbować!
Świetna okładka:
Justyna Bzdoń