Zrozumieć marketing

Artur "Marketing" Jabłoński, Marek Piasek
Zrozumieć marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:

  • Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
  • Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
  • Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
  • Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)
WSTĘP
  • "ALE ZARAZ, KIM WY W OGÓLE JESTEŚCIE?", CZYLI NASZE HISTORIE

ROZDZIAŁ 1. JAK ZROZUMIEĆ, KTO JEST TWOIM KLIENTEM
  • KIM JEST TWÓJ KLIENT?
  • JAKIE CELE MA TWÓJ KLIENT? A JAKIE SĄ JEGO PROBLEMY?
  • KONTEKST I SKALA PROBLEMU
  • KRYTERIA DECYZYJNE I ROZMIAR PROBLEMU
  • SKĄD KLIENT CZERPIE WIEDZĘ I INFORMACJE?
  • JAKIE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄ NA DECYZJE TWOJEGO KLIENTA?
  • CZEGO TWÓJ KLIENT SIĘ BOI?
  • PROBLEMY, NA KTÓRE MOŻESZ NATRAFIĆ, GDY ZACZNIESZ SIĘ KOMUNIKOWAĆ Z GRUPĄ DOCELOWĄ

ROZDZIAŁ 2. MARKETING Z LOTU PTAKA
  • WYKRES PRODUKTÓW I USŁUG
  • CZYM JEST LEJEK?
  • ETAP PIERWSZY: ŚWIADOMOŚĆ
  • ETAP DRUGI: ROZWAŻANIE
  • ETAP TRZECI: KONWERSJA
  • ETAP CZWARTY: RETENCJA

ROZDZIAŁ 3. KAMPANIA ASK
  • CZYM JEST KAMPANIA ASK?
  • MARCHEWKA
  • DYSTRYBUCJA
  • PRAKTYCZNE METODY ZASTOSOWANIA KAMPANII ASK

ROZDZIAŁ 4. KAMPANIA MARKETINGOWA
  • WYBÓR KANAŁÓW PROMOCYJNYCH
  • DZIAŁANIA W POSZCZEGÓLNYCH KANAŁACH
  • GENEROWANIE POMYSŁÓW NA TREŚCI
  • CONTENT TO FORMATY, NIE KANAŁY
  • RECYKLING TREŚCI
  • TREŚCI A ETAP LEJKA MARKETINGOWEGO
  • ŚCIEŻKA PPC
  • MIERZENIE SKUTECZNOŚCI
  • KLUCZOWE USTAWIENIA W SYSTEMACH REKLAMOWYCH

ROZDZIAŁ 5. JAK KOMUNIKOWAĆ PRODUKT
  • KORZYŚCI
  • OBIEKCJE
  • CASE STUDIES, TESTIMONIALE ITD.
ZAKOŃCZENIE. CO DALEJ?
Data wydania: 2022-06-07
ISBN: 978-83-283-9309-7, 9788328393097
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 280
dodana przez: Vernau

Autor

Artur "Marketing" Jabłoński Artur "Marketing" Jabłoński Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, ...

Pozostałe książki:

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) Jak to działa? Miasto Skuteczna reklama na LinkedIn Zrozumieć marketing
Wszystkie książki Artur "Marketing" Jabłoński

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Zrozumieć marketing nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zrozumieć marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl