Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Artur "Marketing" Jabłoński
8.7 /10
Ocena 8.7 na 10 możliwych
Na podstawie 3 ocen kanapowiczów
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8.7 /10
Ocena 8.7 na 10 możliwych
Na podstawie 3 ocen kanapowiczów

Opis

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Data wydania: 2017-11-20
ISBN: 978-83-283-2461-9, 9788328324619
Wydawnictwo: Onepress
Kategorie: Poradniki, Biznes
Stron: 168

Autor

Artur "Marketing" Jabłoński Artur "Marketing" Jabłoński Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, ...

Pozostałe książki:

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) Jak to działa? Miasto Skuteczna reklama na LinkedIn Zrozumieć marketing
Wszystkie książki Artur "Marketing" Jabłoński

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Recenzja ,,Jak tworzyć treści? Pisz jak Artur Jabłoński"!

1.07.2019

,,Książka napisana przez Artura Jabłońskiego, jest zbiorem wielu podpowiedzi i wskazówek, mających istotne znaczenie w tworzeniu treści. Bez znaczenia czy piszesz list albo nowy tekst na swojego bloga. Autor zwraca tutaj uwagę na to, jak zbudować tekst, aby był ciekawy dla oka, zachęcał do przeczytania i nie odstraszał zbitymi w jedność zdaniami.... Recenzja książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

@patryktarachon@patryktarachon

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

MO
@MonikaKilijanska
2019-04-14
9 /10

To książka nie dla piszących książki, a dla autorów informacji pisanych na potrzeby internetu: blogerów, prowadzących strony internetowe, copywriterów. W końcu sam autor to właśnie praktyk internetowego pisania. W tej książce nie znajdziemy obszernej i popartej wieloma historiami treści na temat jak pisać ładne zdania, ale raczej jak konstruować nagłówki i tytuły, by ktoś zechciał w nie kliknąć i przejść dalej, jak ułożyć śródtytuły, by oko czytelnika wychwyciło je jako pożądaną treść i wreszcie jak zachęcić do akcji. Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste, by np. by stworzyć dobry, prawdziwy i konwertujący tytuł potrzebujemy aż czterech składowych: obecności faktów, emocji, potrzeb i opowieści. Jest krótka, bo i w internecie forma przekazu jest krótka, ale jeszcze w żadnej w tym tekście znajdującej się książce nie miałam tak wiele zakładek zaznaczonych w miejscach, które były warte zapamiętania.

Więcej na https://konfabula.pl/chyba-wszystkie-najlepsze-ksiazki-o-pisaniu/

| link |
@ISIA
2024-02-26
7 /10
Przeczytane
@HEBVI
2022-02-25
10 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl