Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

Grzegorz Mazurek
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.
Data wydania: 2012-06-01
ISBN: 978-83-7561-216-5, 9788375612165
Wydawnictwo: Poltext
Stron: 260

Autor

Grzegorz Mazurek Grzegorz Mazurek
Urodzony 27 grudnia 1976 roku w Polsce
Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego na kadencję 2020–2024, teoretyk i praktyk zarządzania i marketingu, profesor nauk społecznych, pracownik naukowy w Katedrze Marketingu ALK, dyrektor Centrum Badań Transformacji Cyfrowej Gospodark...

Pozostałe książki:

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka E-marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka Intranet Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
Wszystkie książki Grzegorz Mazurek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl