Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Grzegorz Mazurek
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.

W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami.

Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie
korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych
etapy projektowania bloga firmowego
warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych
mierniki skuteczności projektu blogowego
idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw
pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe
etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej
czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie

W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7526-620-7, 9788375266207
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Stron: 208

Autor

Grzegorz Mazurek Grzegorz Mazurek
Urodzony 27 grudnia 1976 roku w Polsce
Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego na kadencję 2020–2024, teoretyk i praktyk zarządzania i marketingu, profesor nauk społecznych, pracownik naukowy w Katedrze Marketingu ALK, dyrektor Centrum Badań Transformacji Cyfrowej Gospodark...

Pozostałe książki:

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka E-marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka Intranet Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
Wszystkie książki Grzegorz Mazurek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl