Kompetencja zarządzania zmianą staje się kluczowa dla sukcesu firm XXI w., a książka ?Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania" w kompletny sposób opisuje ten proces i wskazuje co po winien robić menedżer, żeby zakończył się sukcesem. Opierając się na doświadczeniach praktyków zarządzania pokazuje kolejne obszary zagadnień, jakie należy wziąć pod uwagę, aby nie zejść z przyjętego kursu. Autorzy bardzo pragmatycznie podchodzą do zawodu menedżera, którego codzienność jest często plątaniną wielu wątków i działań, i w której nawet najlepsze pomysły rozbijają się o rafy w trakcie wykonania: bo wiedzieć nie znaczy działać, a działać nie znaczy osiągać pożądane wyniki. Gorąco zachęcam do tej lektury, aby polskie firmy nauczyły się trudnej sztuki strategicznej transformacji i z powodzeniem stawiły czoła globalnej konkurencji. - prof. Krzysztof Opolski, Wydział Nauk Ekonomicznych UW Książka ta, pomyślana jako podręcznik, opisuje syntetycznie cały proces zmiany, od koncepcji do wdrożenia. Ilustrowana jest licznymi, konkretnymi przykładami i schematami analizy, zaczerpniętymi z praktyki menedżerskiej, a modułowy układ pozwala ją czytać zarówno w sposób ciągły, jak i wybiórczy. Publikacja powinna zainteresować kierujących przedsiębiorstwem i konsultantów, a także tych wszystkich, którzy pragną pogłębić wiedzę o prowadzeniu zmiany i roli menedżera.