Monografia współautorska Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne, Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz
ISBN: 978-83-65357-82-3, 9788365357823
Wydawnictwo: Sophia
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Książka Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?