Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne

Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz
Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Monografia współautorska Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne, Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz
ISBN: 978-83-65357-82-3, 9788365357823
Wydawnictwo: Sophia

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl