W świecie jutra przewaga konkurencyjna będzie po stronie tych przedsiębiorstw, które wykażą się lepszym refleksem w zaspokajaniu potrzeb i oczekiwań końcowych nabywców. Ponieważ logistyka odgrywa kluczową rolę w tym procesie, sukces rynkowy w coraz większym stopniu zależy od umiejętności właściwego rozplanowania i zsynchronizowania przepływów rzeczowych i informacyjnych w płaszczyźnie wewnątrz- i międzyorganizacyjnej. Jest to bardzo trudne zadanie, bo oprócz ścisłej współpracy między różnymi działami przedsiębiorstwa wymaga także integracji procesów biznesowych realizowanych na całej długości łańcucha dostaw. Autorzy, posługując się licznymi przykładami, objaśniają szczegółowo problemy, z jakimi muszą się zmierzyć w tym zakresie menedżerowie - ze szczególnym uwzględnieniem kwestii globalizacji sieci logistycznych - i pokazują, jak je rozwiązywać z wykorzystaniem najnowszych koncepcji zarządzania logistyką i nowoczesnych technologii.
Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów wyższych uczelni ekonomicznych, jak i dla praktyków.
Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów wyższych uczelni ekonomicznych, jak i dla praktyków.