Koncepcja zarządzania przez jakość - Total Quality Management
Koszty wprowadzania zarządzania jakością
Przygotowanie firmy do wdrożenia norm ISO
Przyczyny niewłaściwego działania systemu zarządzania jakością
Narzędzia i metody identyfikacji oraz analizy problemów
Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością
By wracali do Ciebie klienci, nie produkty!
Jakość to coś, co zadowala, a nawet zachwyca klientów.
William Edwards Deming
Obecna rzeczywistość rynkowa charakteryzuje się dynamicznymi zmianami, ciągłymi wyzwaniami i niemałą konkurencją. Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i nie decydują się na zakup produktów lub usług niskiej jakości. Jako przedsiębiorca lub osoba zarządzająca to właśnie Ty jesteś odpowiedzialny za czytelną politykę jakości Twojej firmy oraz wybór odpowiedniego systemu zarządzania. Wdrożenie praktycznych metod i narzędzi, pomagających utrzymać standard oferty na odpowiednim poziomie, pozwoli Ci zyskać pewność, że przedsiębiorstwo ma na celu ciągłe doskonalenie siebie i swoich usług.
Nim zaczniesz myśleć o udoskonalaniu swojej firmy, zapoznaj się z dostępną, absolutnie obowiązkową wiedzą. Podręcznik Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia to niezbędnik kadry menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością - studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące aktualnie normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
Trzy stopnie wtajemniczenia w zarządzaniu jakością:
Podstawy, systemy oraz narzędzia zarządzania jakością.
Wymagania systemu zarządzania jakością (SZJ) zgodnego z normą ISO 9001 oraz omówienie najważniejszych znormalizowanych systemów zarządzania.
Narzędzia i metody wspomagające zarządzanie jakością.
Koszty wprowadzania zarządzania jakością
Przygotowanie firmy do wdrożenia norm ISO
Przyczyny niewłaściwego działania systemu zarządzania jakością
Narzędzia i metody identyfikacji oraz analizy problemów
Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością
By wracali do Ciebie klienci, nie produkty!
Jakość to coś, co zadowala, a nawet zachwyca klientów.
William Edwards Deming
Obecna rzeczywistość rynkowa charakteryzuje się dynamicznymi zmianami, ciągłymi wyzwaniami i niemałą konkurencją. Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i nie decydują się na zakup produktów lub usług niskiej jakości. Jako przedsiębiorca lub osoba zarządzająca to właśnie Ty jesteś odpowiedzialny za czytelną politykę jakości Twojej firmy oraz wybór odpowiedniego systemu zarządzania. Wdrożenie praktycznych metod i narzędzi, pomagających utrzymać standard oferty na odpowiednim poziomie, pozwoli Ci zyskać pewność, że przedsiębiorstwo ma na celu ciągłe doskonalenie siebie i swoich usług.
Nim zaczniesz myśleć o udoskonalaniu swojej firmy, zapoznaj się z dostępną, absolutnie obowiązkową wiedzą. Podręcznik Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia to niezbędnik kadry menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością - studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące aktualnie normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
Trzy stopnie wtajemniczenia w zarządzaniu jakością:
Podstawy, systemy oraz narzędzia zarządzania jakością.
Wymagania systemu zarządzania jakością (SZJ) zgodnego z normą ISO 9001 oraz omówienie najważniejszych znormalizowanych systemów zarządzania.
Narzędzia i metody wspomagające zarządzanie jakością.