Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego

Katarzyna Dziewanowska
Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

„Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości, stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce”. – prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie „Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem)”. – dr hab. Mikołaj Herbst, Uniwersytet Warszawski, Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych
ISBN: 978-83-8128-677-0, 9788381286770
Wydawnictwo: C.H.Beck

Autor

Katarzyna Dziewanowska Katarzyna Dziewanowska Katarzyna Dziewanowska - doktor, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania; związana z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

Pozostałe książki:

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta Marketing doświadczeń Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Wszystkie książki Katarzyna Dziewanowska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl