Katarzyna Dziewanowska
Zostań fanem autorki:

Katarzyna Dziewanowska

Autorka
Katarzyna Dziewanowska - doktor, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania; związana z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

Książki

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek

Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz o...

Marketing doświadczeń
Marketing doświadczeń
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
Seria: PODRĘCZNIKI MARKETING

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić prod...

Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Katarzyna Dziewanowska

„Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości, stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest prze...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl