Lekarstwo na codzienne pożary w pracy Jak przezwyciężać uczucie niepokoju i przytłoczenia, gdy wszystko idzie nie tak? Jak skończyć z nawykiem odkładania spraw na później? Jak osiągnąć stan ciągłej gotowości do walki? Jak często pracujesz w stresie?
Gdy taśma, przy której pracujesz, przesuwa się coraz szybciej, nie poddawaj się szaleństwu. Powiedz STOP, zastanów się nad zadaniami, które musisz wykonać, i sporządź ich harmonogram. Pozornie proste. Ale skoro tak, to dlaczego jeszcze nie wcieliłeś tej rady w życie? Teraz masz szansę to zrobić. Autor książki, wybitny specjalista od zarządzania czasem, pokazuje, jak zapanować nad chaosem w pracy i nie wpaść w wir szaleństwa. David Allen nauczy Cię uwalniać umysł w stresujących sytuacjach, czyli wtedy, gdy twórcze podejście, spokój i efektywność są najbardziej potrzebne. Metody Allena przyjęły się w organizacjach takich, jak Microsoft i Lockheed, a także w Departamencie Sprawiedliwości USA. Przekonaj się, jak bardzo potrzebujesz relaksu. Opanuj metodę bezstresowej efektywności Allena. Dowiedz się, jak: radzić sobie z rozrastającym się zakresem obowiązków, regularnie czyścić umysł i wyrzucać z głowy śmieci, trzeźwo oceniać pomysły, urządzić funkcjonalne miejsce pracy, które pomaga, a nie przeszkadza w wypełnianiu obowiązków, nie dać się ogłupić w pracy wielozadaniowej. "Ta książka kończy erę pracoholizmu. Traktuje o tym, jak mądrze ustanawiać cele, sprawnie wykonywać zadania i cieszyć się zaoszczędzonym czasem." Stephen P. Magee,
profesor przedsiębiorczości i ekonomii na Unwersytecie Teksaskim w Austin
Gdy taśma, przy której pracujesz, przesuwa się coraz szybciej, nie poddawaj się szaleństwu. Powiedz STOP, zastanów się nad zadaniami, które musisz wykonać, i sporządź ich harmonogram. Pozornie proste. Ale skoro tak, to dlaczego jeszcze nie wcieliłeś tej rady w życie? Teraz masz szansę to zrobić. Autor książki, wybitny specjalista od zarządzania czasem, pokazuje, jak zapanować nad chaosem w pracy i nie wpaść w wir szaleństwa. David Allen nauczy Cię uwalniać umysł w stresujących sytuacjach, czyli wtedy, gdy twórcze podejście, spokój i efektywność są najbardziej potrzebne. Metody Allena przyjęły się w organizacjach takich, jak Microsoft i Lockheed, a także w Departamencie Sprawiedliwości USA. Przekonaj się, jak bardzo potrzebujesz relaksu. Opanuj metodę bezstresowej efektywności Allena. Dowiedz się, jak: radzić sobie z rozrastającym się zakresem obowiązków, regularnie czyścić umysł i wyrzucać z głowy śmieci, trzeźwo oceniać pomysły, urządzić funkcjonalne miejsce pracy, które pomaga, a nie przeszkadza w wypełnianiu obowiązków, nie dać się ogłupić w pracy wielozadaniowej. "Ta książka kończy erę pracoholizmu. Traktuje o tym, jak mądrze ustanawiać cele, sprawnie wykonywać zadania i cieszyć się zaoszczędzonym czasem." Stephen P. Magee,
profesor przedsiębiorczości i ekonomii na Unwersytecie Teksaskim w Austin