Książka jest kompendium wiedzy teoretycznej z zakresu tworzenia polityki szkoleniowej, projektowania, przeprowadzania i oceny szkoleń oraz utrwalania ich efektów. Jest także praktycznym poradnikiem zawierającym przykłady zastosowania prezentowanych metod, kwestionariuszy, ankiet i innych narzędzi dla trenerów. Autorki omawiają zagadnienia związane ze szkoleniami z uwzględnieniem perspektywy organizacyjnej i pokazują, w jaki sposób szkolenie wpływa na rozwój całej firmy. Omawiając poszczególne etapy szkoleń, wskazują na ich związki z innymi funkcjami w organizacji oraz z zarządzaniem kompetencjami, wiedzą, zmianą i projektem. Przedstawiają proces nabywania kompetencji, uwzględniając specyfikę konkretnych sytuacji, m.in. pracy z małą grupą, a także zwracając uwagę na psychologiczne aspekty prowadzenia różnych typów szkoleń. Publikacja jest przeznaczona dla trenerów, menedżerów i specjalistów ds. personalnych oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie polityki szkoleń i rozwoju pracowników. Może być również wartościowym źródłem wiedzy dla studentów zarządzania zasobami ludzkimi.
Adresaci:
trenerzy, pracownicy działów szkoleń, menedżerowie ds. personalnych, studenci zarządzania zasobami ludzkimi i kadra naukowa.
Adresaci:
trenerzy, pracownicy działów szkoleń, menedżerowie ds. personalnych, studenci zarządzania zasobami ludzkimi i kadra naukowa.