Prezentowany kolejny zeszyt ćwiczeń kształtujących spostrzegawczość wzrokową, przeznaczony jest do pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, wykazujących zaburzenia w tej sferze percepcji oraz dla tych, u których tę sprawność należy ćwiczyć.
Stanowi on kontynuację poprzedniego zeszytu, ale stopień trudności zamieszczonych tu ćwiczeń jest nieco wyższy, zgodnie z pedagogiczną zasadą stopniowania trudności.
Proponowane ćwiczenia dzieci mogą wykonywać samodzielnie, wspólnie z rodzicami, nauczycielem, starszym rodzeństwem bądź terapeutą.
Zachęcamy do podjęcia kolejnego wyzwania. Praca z zeszytami zapewne wpłynie pozytywnie na motywację dzieci do pokonywania trudności, wzbudzi poczucie własnej wartości i podniesie efekt nauczania. Najczęściej wstępne zaburzenia percepcji wzrokowej mijają bezpowrotnie i nie mają żadnego niekorzystnego wpływu na późniejsze sukcesy dziecka w nauce szkolnej
Stanowi on kontynuację poprzedniego zeszytu, ale stopień trudności zamieszczonych tu ćwiczeń jest nieco wyższy, zgodnie z pedagogiczną zasadą stopniowania trudności.
Proponowane ćwiczenia dzieci mogą wykonywać samodzielnie, wspólnie z rodzicami, nauczycielem, starszym rodzeństwem bądź terapeutą.
Zachęcamy do podjęcia kolejnego wyzwania. Praca z zeszytami zapewne wpłynie pozytywnie na motywację dzieci do pokonywania trudności, wzbudzi poczucie własnej wartości i podniesie efekt nauczania. Najczęściej wstępne zaburzenia percepcji wzrokowej mijają bezpowrotnie i nie mają żadnego niekorzystnego wpływu na późniejsze sukcesy dziecka w nauce szkolnej