Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marka osobistą? Ta książka to początek drogi. Pozwoli Ci zrobić pierwszy, najważniejszy krok w stronę Twojej silnej marki osobistej. Krok - bo budowanie marki osobistej to niezwykle fascynujący i nieustający proces. Inspirującej lektury! Czytając książkę dowiesz się: - dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność, - czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu, czy kreowania wizerunku, - jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka, - co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej, - jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę, - gdzie szukać źródła siły Twojej marki, - gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować, - jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym?