Przedłożoną mi do recenzji pracę przeczytałam z dużym zainteresowaniem. [?] Głównym problemem badawczym pracy jest analiza rysunków dzieci w wieku od 3 do 12 lat pod kątem elementów treściowo-formalnych, które wynikają z oddziaływania mediów, mowych mediów na proces uczenia się w szerokim jego rozumieniu. [?] Jak zaznacza Autorka we Wstępie, są to badania replikacyjne badań z 2004 roku. Jest to cenne, ponieważ po upływie 10 lat można wnioskować, na ile zmiany kulturowo-edukacyjne i techniczne oddziaływają na twórczość plastyczną dzieci. Czy zaszły istotne zmiany w treści i formie rysunków dzieci i na ile należy je wiązać z oddziaływaniem mediów? Badania o takim charakterze należą do rzadkości i wymagają sporo nakładu czasu na ich realizację, za co należy się Autorce pochwała. Fragment z recenzji dr hab. Urszuli Szuścik