Reputacja przedsiębiorstwa

Prof. Tomasz Dąbrowski
Reputacja przedsiębiorstwa
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętnie zarządzanie reputacją. wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wzrost znaczenia reputacji zależności między tożsamością przedsiębiorstwa a jego wizerunkiem i reputacją źródeł dobrej reputacji oraz sposobów jej zdobycia i utrzymania metod pomiaru reputacji Przedstawione w książce doświadczenia takich firm jak Google, Johnson & Johnson, Apple, Southwest Airlines, 3M i innych zajmujących czołowe miejsca w rankingach reputacji dowodzą, że zarządzanie reputacją to przede wszystkim kształtowanie rzeczywistych cech przedsiębiorstwa, a nie tylko jego wizerunku. Potwierdzają to zaprezentowane szeroko w ksiażce wyniki badań prowadzonych przez najpoważniejsze światowe ośrodki zajmujące się tą dziedziną.
ISBN: 978-83-7526-703-7, 9788375267037

Autor

Prof. Tomasz Dąbrowski DR HAB. TOMASZ DĄBROWSKI, PROF. SGH Zakład Marketingu Wartości Instytut Zarządzania Wartością Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH, Warszawa.

Pozostałe książki:

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii Reputacja przedsiębiorstwa
Wszystkie książki Prof. Tomasz Dąbrowski

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Reputacja przedsiębiorstwa aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Reputacja przedsiębiorstwa. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl