Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii

Tomasz Dąbrowski, Prof. Agata Adamska
Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"Marketing i finanse - to ogień i woda w firmie. W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej cały ten marketing po prostu by zlikwidował? Autorzy książki - doświadczeni konsultanci i wykładowcy reprezentujący odmienne perspektywy - twierdzą, że jest to możliwe i uczą krok po kroku: * dlaczego w przedsiębiorstwie dochodzi do konfliktów marketingu z finansami, * jakie ma to konsekwencje dla całej firmy, * jak zapewnić współpracę tych działów, * jak stworzyć wspólną perspektywę."
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7483-405-6, 9788374834056
Wydawnictwo: C.H.Beck
Seria: VADEMECUM MENEDŻERA
Stron: 230

Autor

Prof. Tomasz Dąbrowski DR HAB. TOMASZ DĄBROWSKI, PROF. SGH Zakład Marketingu Wartości Instytut Zarządzania Wartością Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH, Warszawa.

Pozostałe książki:

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii Reputacja przedsiębiorstwa
Wszystkie książki Prof. Tomasz Dąbrowski

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl