Reakcje polskiego konsumenta na kryzys gospodarczy

Teresa Słaby
Reakcje polskiego konsumenta na kryzys gospodarczy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autorzy uwzględniają różne aspekty związane z zachowaniem polskich konsumentów wobec kryzysu gospodarczego, wśród których na szczególną uwagę zasługują: • postawy konsumentów wobec kryzysu, • zachowania polskich konsumentów na rynku dóbr i usług w czasach kryzysu, • wpływ kryzysu na czas wolny i jego zagospodarowanie, • rola szarej strefy w zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów gospodarstw domowych w warunkach kryzysu gospodarczego, • wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji, • problem zadłużenia gospodarstw domowych i upadłości konsumenci • możliwości aktywizacji zawodowej osób dotkniętych utratą pracy. Podkreślić należy fakt, iż w publikacji zaprezentowano wyniki badań własnych, a także wykorzystano wiele cennych danych wtórnych. Z recenzji prof. dr hab. Ireny Ozimek
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-7378-473-4, 9788373784734
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Reakcje polskiego konsumenta na kryzys gospodarczy? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Reakcje polskiego konsumenta na kryzys gospodarczy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl