Protecting Clients from Fraud Incompetence and Scams

L. Wallach
Protecting Clients from Fraud Incompetence and Scams
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Protect your clients – and yourself – from all kinds of financial chicanery and stupidity with this vital new book It doesn't matter if a financial error was made because of malice or ignorance – the end result is that you lose money. Luckily, you don't have to sit idly and take it. If you have Protecting Clients from Fraud, Incompetence and Scams, you can identify and avoid the dysfunctional sectors of the financial industry, steer clear of the fallout from the Madoff Era, and guide your clients to real, healthy, sustainable returns. This powerful bookPinpoints dysfunctional sectors within the financial industry and offers advice against frauds and scammersShows how a team approach to asset management can ward off financial predatorsOffers practical strategies and tools to combat client risk for Risk and Asset Management
Data wydania: 2010
ISBN: 978-0-470-53974-3, 9780470539743
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Protecting Clients from Fraud Incompetence and Scams nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Protecting Clients from Fraud Incompetence and Scams. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl