Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje. Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę? Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne ? Nauczy Państwa jak: ? dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ? ? planować akcje i kampanie promocyjne ? ? budować pozycję apteki na rynku ? ? rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje? ? wyróżnić się w lokalnym środowisku ? ? kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów? ? budować trwałe relacje z Klientami? ? współpracować z lokalnymi partnerami ? ? skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, po prostu muszą Państwo ją przeczytać !