Promocja w aptece

Grasekamp Dirk, Katarzyna Szalonka
Promocja w aptece
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje. Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę? Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne ? Nauczy Państwa jak: ? dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ? ? planować akcje i kampanie promocyjne ? ? budować pozycję apteki na rynku ? ? rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje? ? wyróżnić się w lokalnym środowisku ? ? kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów? ? budować trwałe relacje z Klientami? ? współpracować z lokalnymi partnerami ? ? skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, po prostu muszą Państwo ją przeczytać !
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-60466-44-5, 9788360466445
Wydawnictwo: MEDPHARM

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Promocja w aptece? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Promocja w aptece. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl