Projektowanie strategii marki

Maciej Tesławski i Przyjaciele
Projektowanie strategii marki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Poznaj cały proces projektowania strategii marki. Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest to, aby jego firma była bezustannie dochodowa i posiadała tak silną pozycję na rynku, by ani konkurencja, ani kryzys nie miały na nią negatywnego wpływu. Jednak rzeczywistość jest taka, że postawione wyżej cele często są realizowane przez działania doraźne, które faktycznie mogą utrzymywać firmę na powierzchni, jednak nie dadzą jej oczekiwanej stabilizacji i zaistnienia w świadomości klientów, nie budują więc silnej marki. Warunkiem jej wypracowania jest cierpliwe i konsekwentne działanie, zgodnie z zaprojektowaną strategią. Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki. Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu. Z książki dowiesz się m.in.: • o marce – czym jest i dlaczego jest taka ważna w biznesie, • o strategii marketingowej – dlaczego niezbędne jest określenie wizji i drogi jej osiągania, • o analizie – dlaczego określenie punktu wyjścia wpływa na strategię, • o segmentacji – dlaczego poznanie klienta jest warunkiem sukcesu, • z jakich ważnych elementów składa się strategia marki, • jak pozycjonować markę, by skutecznie wyróżniała się na rynku, • jak zaprojektować strategię marki, by jej przekaz był zrozumiały. Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka – będąc kolejnym produktem na półce – stała się jedynym wyborem konsumenta.
ISBN: 978-83-63566-96-8, 9788363566968
Wydawnictwo: Słowa i Myśli - wydawnictwo

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Projektowanie strategii marki aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Projektowanie strategii marki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl