Dowiedz się, jak stworzyć swoją pierwszą grę komputerową! Jeśli chcesz wskoczyć w świat programowania gier komputerowych, znalazłeś doskonałą książkę! Programowanie gier dla nastolatków nie wymaga żadnego doświadczenia w programowaniu - wszystkiego można się tu nauczyć od podstaw. Autor naucza w łatwym języku programowania gier, Blitz Basic. Czytając kolejne rozdziały dowiesz się wszystkiego na temat tworzenia pełnowartościowej gry. W książce omówiono grafikę, animację, dźwięk oraz muzykę, a także sztuczną inteligencję. Pod koniec lektury gotowa będzie już Twoja pierwsza gra! Programowanie gier nie musi być trudne. Jeden egzemplarz tej książki i ciekawość to doskonały zadatek na początek tej przygody. Wydawca serii - Andre LaMothe, CEO w firmie Xtreme Games LLC - jest związany z branżą komputerową od ponad 25 lat. Pierwszą swą grę napisał na TRS-80 i od tego czasu zajmuje się tymi zagadnieniami. Ma doświadczenie w grafice 2D/3D, badaniach SI dla NASA, projektowaniu kompilatorów, robotyce, wirtualnej rzeczywistości i telekomunikacji. Jego książki są bestsellerami w dziale programowania gier, a swoim doświadczeniem i wiedzą wspiera serię Game Development wydawnictwa Premier Press. CO ZNAJDUJE SIĘ NA PŁYCIE CD: Blitz Basic 2D, program do pisania i kompilowania kodu gier Jasc Paint Shop Pro, potężny program graficzny Milkshape3D, program do modelowania zaawansowanych obiektów 3D Cool Edit Pro, program do edycji dźwięków Kod źródłowy do przykładów z książki.