Networking definiowany jako sieć kontaktów biznesowych, jest jednym z podstawowych narzędzi komunikacji współczesnego profesjonalisty. Budowanie własnej marki opiera się nie tylko na aktywności zawodowej, lecz przede wszystkim na promowaniu swoich talentów, pasji oraz umiejętności. Czym większa i bogatsza jest nasza sieć kontaktów zarówno zawodowych, jak i prywatnych, tym efektywniej możemy komunikować nasze otoczenie o swoich sukcesach, budując wizerunek własnej osoby. Aby networking był rzeczywiście skutecznym narzędziem dla profesjonalistów, dbających o kształtowanie własnego wizerunku, należy przestrzegać trzech prostych zasad: budować, pielęgnować, rozwijać. Stosując się do tych reguł, przekonamy się, jak networking może zmienić nasze zawodowe i prywatne życie! Książkę o networkingu polecam każdemu, kto szuka cennych wskazówek na temat budowania dobrych relacji z ludźmi, oraz każdemu, kto chciałby wzmocnić swój wizerunek!