Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym : orzecznictwo

Ryszard Walczak
Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym : orzecznictwo
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W opracowaniu zostały omówione: * zagadnienia ogólne reklamy * reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji * reklama zakażana * reklama w prawie autorskim * reklama znaków towarowych * reklama wolnych zawodów * reklama w masowych środkach przekazu Książka zawiera polskie i międzynarodowe akty prawne, bogate orzecznictwo polskie i orzecznictwo międzynarodowe (także w języku angielskim), wykaz piśmiennictwa i słownik wybranych pojęć z dziedziny reklamy w języku polskim i angielskim.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-913450-9-2, 9788391345092
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Prawnicze Iuris

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym : orzecznictwo? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym : orzecznictwo. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl