Książka przedstawia sytuację pracy kobiet świadczących usługi seksualne w agencjach towarzyskich oraz sposób organizacji tego typu instytucji. Jej autorka analizuje interakcje zachodzące między pracownicami a ich klientami. Omawia także relacje występujące pomiędzy pracownikami lokali, tzn. kobietami świadczącymi usługi seksualne, osobami zarządzającymi agencjami i pracownikami ochrony. Prezentuje również procesy budowania zaangażowania w pracę w agencji, jego modyfikowania i wygaszania. Zawarte w pracy wnioski są wynikiem wieloletnich badań terenowych, w których autorka wykorzystała przede wszystkim obserwacje prowadzone w agencjach towarzyskich oraz wywiady swobodne z ich pracownikami i klientami korzystającymi z usług seksualnych. Książka skierowana jest do osób, które zainteresowane są socjologią jakościową, socjologią interpretatywną, chciałyby zrozumieć sposób działania współczesnych agencji towarzyskich działających w Polsce. Zainteresuje także praktyków, streetworkerów, pracowników organizacji i instytucji, którzy w swojej pracy zawodowej spotykają się z osobami świadczącymi usługi seksualne.