W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów osobowych Polonez (również wersję Kombi) wyposażonych w:
? silnik benzynowy 1.5 (1481 cm3) o mocy 60 kW (82 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C12/100;
? silnik benzynowy 1.5i (1481 cm3) o mocy 55 kW (75 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700;
? silnik benzynowy 1.6 (1598 cm3) o mocy 64 kW (87 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C16/100;
? silnik benzynowy 1.6i (1598 cm3) o mocy 57 kW (77 KM) lub 56 kW (76 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700 lub Bosch Mono-Motronic;
? silnik benzynowy 1.4MPi (1389 cm3) o mocy 76 kW (103 KM), z wtryskiem wielopunktowym opracowanym przez firmę Rover;
? silnik benzynowy 1.6 GSI (1598 cm3) o mocy 62 kW (84 KM), z wtryskiem wielopunktowym Multec XM;
? silnik wysokoprężny 1.9D (1905 cm3) o mocy 51 kW (69 KM), z rotacyjną pompą wtryskową Bosch VE R 272-2 lub VE R 425-1.
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi
? silnik benzynowy 1.5 (1481 cm3) o mocy 60 kW (82 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C12/100;
? silnik benzynowy 1.5i (1481 cm3) o mocy 55 kW (75 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700;
? silnik benzynowy 1.6 (1598 cm3) o mocy 64 kW (87 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C16/100;
? silnik benzynowy 1.6i (1598 cm3) o mocy 57 kW (77 KM) lub 56 kW (76 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700 lub Bosch Mono-Motronic;
? silnik benzynowy 1.4MPi (1389 cm3) o mocy 76 kW (103 KM), z wtryskiem wielopunktowym opracowanym przez firmę Rover;
? silnik benzynowy 1.6 GSI (1598 cm3) o mocy 62 kW (84 KM), z wtryskiem wielopunktowym Multec XM;
? silnik wysokoprężny 1.9D (1905 cm3) o mocy 51 kW (69 KM), z rotacyjną pompą wtryskową Bosch VE R 272-2 lub VE R 425-1.
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi