Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

Katarzyna Orfin-Tomaszewska
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych". prof. dr hab. Aleksander Panasiuk, kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
Data wydania: 2016
ISBN: 978-83-7972-085-9, 9788379720859
Wydawnictwo: WNUSZ -Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Kategoria: Podręczniki
Stron: 233

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl