Samodzielnie przygotuj dokumentację ISO
Wymagania normy ISO 9001:2000
Wdrażanie ISO z audytorem wewnętrznym i zewnętrznym
Wybór aplikacji do zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów
ISO może być stertą zbędnych formularzy albo systemem, który docenią wszyscy pracownicy (a nie tylko klient, "pod" którego ISO jest wdrażane). To zależy od sposobu wdrażania ISO. Podczas wdrażania wśród członków organizacji rodzi się fundamentalne pytanie: "Po co nam ISO?". Szanse na powodzenie są tym większe, im lepiej wdrożeniowcy potrafią pokazać pracownikom korzyści z ISO i odpowiedzieć na ich wątpliwości. Niniejsza książka jest pomocą dla każdego, kto zamierza podjąć się misji, jaką jest wdrażanie ISO.
W tej książce Sławomir Wawak omawia proces wdrażania ISO. Wskazuje, na co zwrócić szczególną uwagę. Wyjaśnia to, co w praktyce wdrażania powoduje nieporozumienia i błędy. Celem tej książki jest przygotowanie Ciebie do samodzielnego sporządzenia dokumentacji ISO.
Główne zagadnienia poruszane w książce to:
tworzenie polityki jakości w organizacji,
ulepszanie systemów motywacyjnych,
mapowanie procesów organizacji,
analiza sprawdzonych systemów i technik jakości: just in time, Kaizen i innych,
dostosowanie obiegu informacji do ISO,
przygotowanie organizacji do auditu zatwierdzającego.
Wymagania normy ISO 9001:2000
Wdrażanie ISO z audytorem wewnętrznym i zewnętrznym
Wybór aplikacji do zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów
ISO może być stertą zbędnych formularzy albo systemem, który docenią wszyscy pracownicy (a nie tylko klient, "pod" którego ISO jest wdrażane). To zależy od sposobu wdrażania ISO. Podczas wdrażania wśród członków organizacji rodzi się fundamentalne pytanie: "Po co nam ISO?". Szanse na powodzenie są tym większe, im lepiej wdrożeniowcy potrafią pokazać pracownikom korzyści z ISO i odpowiedzieć na ich wątpliwości. Niniejsza książka jest pomocą dla każdego, kto zamierza podjąć się misji, jaką jest wdrażanie ISO.
W tej książce Sławomir Wawak omawia proces wdrażania ISO. Wskazuje, na co zwrócić szczególną uwagę. Wyjaśnia to, co w praktyce wdrażania powoduje nieporozumienia i błędy. Celem tej książki jest przygotowanie Ciebie do samodzielnego sporządzenia dokumentacji ISO.
Główne zagadnienia poruszane w książce to:
tworzenie polityki jakości w organizacji,
ulepszanie systemów motywacyjnych,
mapowanie procesów organizacji,
analiza sprawdzonych systemów i technik jakości: just in time, Kaizen i innych,
dostosowanie obiegu informacji do ISO,
przygotowanie organizacji do auditu zatwierdzającego.