To nie jest książka o prezentacji.
To jest książka o prezentacji sprzedażowej.
Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy?
Szef powiedział wyraźnie: „Sprzedaj.” Masz więc konkretny cel, na który pracujesz - cel sprzedażowy.
Musisz przygotować prezentację, podczas której nie tylko opowiesz o produkcie, firmie czy usłudze – oczekiwania są dużo większe...
Szef mówi, że musisz wrócić z nowymi zamówieniami, a Ty się głowisz, jak tego dokonać już na pierwszej prezentacji. „Oczaruj swojego klienta!” - to hasło powinno przyświecać Ci za każdym razem, gdy prezentujesz swój produkt lub usługę. Niech Twój klient przeżyje katharsis niczym po dobrej sztuce teatralnej. Niech poczuje, że poprzez współpracę z Tobą odniesie sukces.
Ta książka będzie więc o oczarowywaniu naszych klientów. Słowem i obrazem. Jak przeprowadzić publiczną prezentację produktu lub usługi, która porwie, zapali i wzbudzi pragnienie współpracy właśnie z Twoją firmą? W książce znajdziesz instrukcję jak to zrobić. Krok po kroku.