Innowacyjność w gospodarce to nie tylko nowe technologie, to również nowe paradygmaty zarządzania. O ile te pierwsze są dostępne głownie dla firm dużych i majętnych, o tyle po te drugie może sięgnąć każda firma, niezależnie od branży i wielkości. Taki nowy, skuteczny paradygmat oferuje właśnie niniejsza książka.
Jak sprawić, aby ludzie byli prawdziwie zaangażowani w swoją pracę?
Jak zbudować system wynagrodzeń, z którego wszyscy będą zadowoleni?
Jak prowadzić dialog społeczny w firmie?
Co zrobić, aby ludzie myśleli o swojej firmie, jakby była ich własnością?
Jak przyczynić się do tego, aby menedżer czuł się nie tylko kierownikiem, ale i nauczycielem swoich podwładnych?
Na czym polega tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w książce.
Jak sprawić, aby ludzie byli prawdziwie zaangażowani w swoją pracę?
Jak zbudować system wynagrodzeń, z którego wszyscy będą zadowoleni?
Jak prowadzić dialog społeczny w firmie?
Co zrobić, aby ludzie myśleli o swojej firmie, jakby była ich własnością?
Jak przyczynić się do tego, aby menedżer czuł się nie tylko kierownikiem, ale i nauczycielem swoich podwładnych?
Na czym polega tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w książce.