Handel w Internecie jest pojęciem niezwykle szerokim i obejmującym zarówno relacje między przedsiębiorcami, jak i pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami, czy samymi konsumentami. Z punktu widzenia problemów prawnych i podatkowych najczęstsze i najbardziej skomplikowane są stosunki w relacji przedsiębiorca-konsument i te stały się głównym przedmiotem publikacji.
Książka zawiera także omówienie praktycznych i technicznych aspektów prowadzenia (w tym także zakładania) i promocji sklepu internetowego, w szczególności m.in. wskazanie trzech głównych źródeł pozyskiwania klientów w sklepie internetowym.
Książka ta jest adresowana zarówno do przedsiębiorców działających w zakresie handlu w Internecie, czy to przez serwisy aukcyjne, czy poprzez sklepy internetowe, jak i do nabywców, którzy takich zakupów dokonują.
Książka zawiera także omówienie praktycznych i technicznych aspektów prowadzenia (w tym także zakładania) i promocji sklepu internetowego, w szczególności m.in. wskazanie trzech głównych źródeł pozyskiwania klientów w sklepie internetowym.
Książka ta jest adresowana zarówno do przedsiębiorców działających w zakresie handlu w Internecie, czy to przez serwisy aukcyjne, czy poprzez sklepy internetowe, jak i do nabywców, którzy takich zakupów dokonują.