Opakowanie jako instrument marketingu

Colin F. Hales
Opakowanie jako instrument marketingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W warunkach obfitości towarów cena produktu i jego użyteczność nie są jedynymi kryteriami wartościowania produktów i motywem ich zakupu. Zjawisko przekształcania się wrażeń wywołanych przez opakowanie w wyobrażenie o produkcie oraz potrzeba wyróżnienia danego produktu spośród masy towarów oferowanych do wyboru konsumentom nadały opakowaniom znaczenie podstawowego środka promocji i intensyfikacji sprzedaży. W książce Autor przedstawia funkcje opakowań z punktu widzenia strategii marketingowej, relacje "produkt, cena, dystrybucja i promocja a opakowanie", programy rozwoju opakowań, zasady ich projektowania oraz społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty opakowań.Spis treściRozdział 1Funkcje opakowania z punktu widzenia strategii marketingowej firmyFunkcja ochronna opakowaniaFunkcja promocyjno-sprzedażna opakowaniaFunkcja fizycznej organizacji pracyFunkcja informacyjna opakowaniaRozdział 2Produkt a opakowanieCechy produktu a rodzaj opakowaniaRodzaj opakowania a kradzież produktuRozdział 3Cena a opakowanieStrategia downsizingPrzyczyny stosowania strategii downsizingMożliwości stosowania strategii downsizingWykorzystanie strategii downsizingOcena strategii downsizing przez konsumentówRozdział 4Dystrybucja a opakowanieMagazynowanieTransportStandaryzacjaIdentyfikacjaRozdział 5Promocja a opakowanieOpakowanie a reklamaOpakowanie a promocja sprzedażyOpakowanie a public relationsRozdział 6Programy rozwoju opakowańTypy programów rozwoju opakowańPrzesłanki kształtowania programu rozwoju opakowaniaRozdział 7Projektowanie opakowaniaKolorKształtMateriałKomunikaty tekstoweCzcionkaIlustracjeRozdział 8Społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty opakowaniaSpołeczna ocena opakowania jako wyraz wymagań rynkuEtyczne aspekty działalności producentów i handlowców w zakresie opakowańEkonomiczno-finansowa i rynkowa ocena działalności w zakresie opakowańEkologia i ochrona środowiska a opakowanieOpakowanie w świetle prawaAktualne tendencje i prognozy rynkowe
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-208-1223-7, 9788320812237
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Opakowanie jako instrument marketingu? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Opakowanie jako instrument marketingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl