Marketing w pytaniach i odpowiedziach

Tadeusz Sztucki
Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Upowszechnienie Internetu otworzyło zupełnie nowe możliwości. Tradycyjne organizacje ze zdziwieniem przyglądały się, jak nowicjusze tworzą zupełnie nową przestrzeń rynkową transakcji handlowych RYNEK WIRTUALNY. Gwałtowny rozwój serwisów komercyjnych i równie gwałtowny upadek wielu z nich wprawił w zdumienie niejednego biznesmena. Dziś pora na uspokojenie i właściwe wykorzystanie Internetu.Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.Autorzy przedstawiają nową koncepcję marketingu holistycznego integrującego zarządzanie popytem, zarządzanie zasobami oraz zarządzanie sieciowe, co przy wspomaganiu nowymi technologiami informacyjnymi powinno doprowadzić do efektywnego tworzenia oraz zarządzania doskonałą siecią wartości. Podstawą jest stworzenie w firmie tzw. kapitału relacji obejmującego wszystkich interesariuszy: klientów, partnerów pracowników i zainteresowane społeczności. Stwarza to możliwość całościowego zarządzania relacjami, a dzięki temu tworzenia i dostarczania wciąż nowych wartości dla klienta nie tylko wykorzystując własne atuty, ale też czerpiąc z zasobów kompetencji partnerów
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-85428-76-3, 9788385428763
Wydawnictwo: PLACET

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing w pytaniach i odpowiedziach nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w pytaniach i odpowiedziach. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl