Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Maciej Ślużyński
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika. Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu także wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. Jest wreszcie zbiorem autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy, przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych. Dzięki tej książce: będziesz mógł lepiej rozumieć język reklam; nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych; zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów; poznasz najczęściej stosowane metody budowania językowej warstwy komunikatów reklamowych; zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść; zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem; być może zdobędziesz nowy atrakcyjny zawód...
ISBN: 978-83-7361-366-9, 9788373613669
Wydawnictwo: Onepress

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@maciejslu
@maciejslu
2011-06-08
10 /10

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl