Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Piotr Guziur
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć,
w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające.
W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno
działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty
przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej,
koncentrując się na następujących zagadnieniach:

reklama internetowa,
standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,
cele i efektywność reklamy,
sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,
sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,
marketing oparty na wynikach,
działanie programów partnerskich,
metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,
metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-7197-510-3, 9788371975103
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl